Jak založit např. domov pro seniory, s L. Kohoutovou
Dnešní díl odpoví na otázky jako jak lze podnikat v sociálních službách?
Jaká omezení ze strany státu brzdí rozvoj podnikání v takovém oboru?
Co chybí k tomu, aby lidem mohli být poskytnuty kvalitní služby?
Čemu budete čelit, pokud se rozhodnete v sociálních službách podnikat?
Alexander Bellu, Nero Giardini: Módní značka obuvi od začátku do exitu
Alexander Bellu začal podnikat už na univerzitě. Jeho společnost byla výhradním dodavatelem italské módní značky Nero Giardini do České republiky. Svůj podnik s módou po několika letech vyexitoval a dneska se věnuje investicím do technologií.
Jak lze odstartovat docela velký podnik už při studiu? Jak funguje podnikání s módou? Jak podnikání s módou mění krize spojená s epidemií nemoci covid 19? Co a jak musí módní brand dělat, aby uspěl? Na co se připravit, když chcete mít obchod v obchodním centru? A jak poznat, kdy je čas podnik vyexitovat?
Jan Ondruš, Regionální vydavatelství: Tištěné noviny vydělávají skvěle
Jan Ondruš se rozhodně nebál jít hodně mimo proud a v čase padajících prodejů veškerých tištěných novin a časopisů začal vydávat – tištěné noviny a časopisy.
Jaký má business model? Jak si našel místo na trhu? Co dělá jinak, protože uspěl v oboru, kde jinak krachuje jeden vydavatel za druhým? A jak vypadala změna z původně zamýšlené reklamní agentury o třech lidech na podnik, pro který dneska pracuje už devadesát lidí?
Veronika Bulková, MDT: Jak z ČR vyhodnocovat EKG z USA, GB pacientů
Veronika Bulková je výkonnou ředitelkou Centra kardiovaskulární péče brněnské nemocnice milosrdných bratří a je také ředitelkou a majitelkou MDT-Medical Data Transfer Mezinárodního centra pro telemedicínu.
MDT jen v Čechách přes internet hlídá EKG 15 000 lidí. Ale nejenom v Čechách. EKG na dálku pro dalších několik tisíc lidí vyhodnocují i pro americké zdravotní pojišťovny nebo pro britský NHS.
Sergej Pavljuk, OneStory: Jak vyprávět firemní příběhy, zejména na LinkedIn
Sergej Pavljuk je jeden z nejvýznamnějších LinkedIn influencerů, jehož manuál Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn viděly zřejmě už desítky tisíc lidí.
Jeho agentura OneStory umí i velkému korporátu vysvětlit, jak lidsky – a taky s patričným marketinogvým efektem – odvyprávět svůj příběh.
Jak postavil OneStory ani ne tři měsíce poté, co tak trochu naslepo odešel ze své předchozí agentury?
Jak má i velký korporát najít a odvyprávět svůj hřejivý lidský příběh?
Jak přesvědčit majitele podniku, že se vyplatí investovat do komunikace, která nemá garantované výsledky typu počet impresí, kliků a podobně?
A jak OneStory funguje business model, kdy klienti platí až teprve potom, co vidí výsledky?
A samozřejmě – jak můžete i vy právě dnes správně využívat LinkedIn?